Inchcape Motors Estonia OÜ

Uudised

Uus Mazda2 jõuab Euroopas avalikkuse ette

13.10.2014

SKYACTIV-tehnoloogia ja KODO disain ühendasid jõud, et luua segmendi juhtiv supermini. Avalikustamise osana osaleb uue põlvkonna Mazda2 sügisel mitmel Euroopa sündmusel.

 

Nutikas, mugav ja enesekindel uus Mazda2 suundub Euroopasse, kus see hakkab tänu külluslikule varustusele ja tavasid ümberkujundavatele võimalustele B-segmenti kulutulena vallutama. Mazda uue põlvkonna supermini ilmub Euroopas ligikaudu 150 ajakirjaniku ette ainulaadsel sõiduüritusel, mis saab alguse Mazda Space’is Barcelonas 3. novembril. Viieukseline luukpära on tähelepanu keskpunktis ka mitmel riiklikul autonäitusel ja muudel sügisestel sündmustel.

 

 

 
Värske Mazda2 ühendab SKYACTIV-tehnoloogia rabava disainiga „KODO – Soul of Motion”. See on väga sarnane märtsikuus Genfis avalikustatud Mazda Hazumi ideeautoga. Mudelil on leidlikult lihtne sisekujundus, mida tutvustati esimest korda mudelil Mazda3. Tehnoloogia hulka kuulub Active Driving Display (aktiivne sõidukuva) – esimene esiklaasinäidik selles klassis – ning inimese ja masina vaheline liides, mida on spetsiaalselt kohandatud väikese kompaktauto sõitjateruumi jaoks. Süsteemiga MZD Connect on uus Mazda2 üks esimesi B-segmendi mudeleid, mis pakub sõitjatele Interneti-ühendust täiesti ohutult ja vastab tänapäevaste klientide nõudmistele. Sõitjateruum on üllatavalt avar ja mugav, seda eriti juhi jaoks, kuid ka taga on jalgaderuumi küllaldaselt.
 
 
Kapoti all on üks neljast mootorist, mille hulka kuulub täiesti uus madala survega diiselmootor SKYACTIV-D 1.5, mille võimsus on 77 kW / 105 hj, suurim pöördemoment 220 Nm, kütusekulu vaid 3,4 l / 100 km ja CO2 heitkogus 89 g/km*. Uue Mazda2 mootorivalikust leiab ka bensiinimootori SKYACTIV-G 1.5, mis on saadaval kolmes võimsusvariandis vahemikus 55 kW / 75 hj ja 85 kW / 115 hj. Mootorite kütusekulu ja CO2 heitkogused jäävad vahemikku 4,5–4,9 l / 100 km ning 105–115 g/km*. Võimsus edastatakse esiratasteni viie- ja kuuekäigulise SKYACTIV-MT manuaalkäigukasti või kuuekäigulise SKYACTIV-Drive’i automaatkäigukasti kaudu. Kõik need on hiljuti välja töötatud kompaktsed ja kerged versioonid tunnustatud käigukastidest, mis on paigaldatud teistesse uue põlvkonna Mazda mudelitesse.
 
 
Uhiuue supermini ehitamisel on kasutatud SKYACTIVi kerekonstruktsiooni ning sõidukit iseloomustab laialdaselt kiidetud lineaarne sportlik juhitavus, mis on omane Mazda suurematele mudelitele ja mis tekitab Mazda patenteeritud Jinba Ittai tunde ehk olete autoga üks. Mazda2 suuruse jaoks optimeeritud lõpptulemus on tähelepanuväärselt sujuv tundlikkus, palju suurem mugavus ja enesekindlust suurendav stabiilsus, mis on väikese kompaktauto kohta ebatavaline.
 
 
Tõepoolest, uus Mazda2 on tipptasemel tehnoloogia poolest väga hästi varustatud. i-ACTIVSENSE’i aktiivsete ohutussüsteemide külluslikku komplekti kuulub pimenurga jälgimissüsteem (BSM). Mazda Euroopa mudelitel esimest korda saadaolev süsteem jälgib isegi tagurdamisel auto taga ja külgedel olevaid pimealasid. Kuigi tühimass on vaid 970 kg, on Mazda uusimal mudelil ka silmapaistvad passiivse ohutuse tagamise võimalused. Seda muu hulgas tänu SKYACTIV-Body uuenduslikule konstruktsioonile, mis sisaldab palju rohkem kerget tugevat ja kõrgtugevat terast kui eelmise Mazda2 kere.
 
 
Mazda valib seekord Euroopas omapärase turuletoomisstrateegia: selle asemel et keskenduda suurtele rahvusvahelistele autonäitustele, tutvustab ettevõte oma supermini mitmel piirkondlikul üritusel. Enne kui Mazda2 mudel avalikustatakse pressile ettevõtte Euroopa sündmustekeskuses Mazda Space, näidatakse seda Rooma filmifestivalil 16.–25. oktoobrini MAXXI 21. sajandi kunsti muuseumis. Samuti tutvustatakse mudelit enne selle turuletoomist järgmise aasta alguses kolmel novembris toimuval autonäitusel Zürichis (5.–9. november), Viinis (14.–18. november) ja Brüsselis (15.–25. november).
 

Uus Mazda2**

 

Mootor

 

SKYACTIV-G 1.5 (75 hj)

SKYACTIV-G 1.5 (90 hj)

SKYACTIV-G 1.5 (115 hj) koos süsteemiga i-ELOOP)

SKYACTIV-D  1.5

Max võimsus

kW (hj) / p/min

55(75)/6000

66(90)/6000

85(115)/6000

77(105)/4000

Max pöördemoment

Nm / p/min

135/3800

148/4000

148/4000

220/1400–3200

Heitgaaside norm

 

Euro 6

Euro 6

Euro 6

Euro 6

Käigukast

 

5MT

5MT / 6AT

6MT

6MT

Kütusekulu*

l / 100 km

4,7

4,5 / 4,8

4,9

3,4

CO2 heitkogus*

g/km

110

105 / 112

115

89

 

* kombineeritud tsükkel, Mazda ettevõttesisesed arvutused
 
** kõik näitajad on esialgsed
 

 

Arhiiv




Teeninduse broneerimiskeskus

Ernst Konno

Ernst Konno

Kliendihaldur

Aja broneerimiseks teeninduses klikkige siia
või helistage 663 0633

BMW ja Mini teenindusaja broneerimiseks klikkige siia
või helistage 659 3740