Inchcape Motors Estonia OÜ

Uudised

Uus Mazda2 avalikustatud

21.08.2014

„Me püstitasime uuele Mazda 2-le auahne eesmärgi. Uus põlvkond pidi tulema stiilsem, ökonoomsem, võimsam, vaiksem, tehniliselt täiuslikum, suurem, kergem ja eelkõige toredam. Tahtsime kaasata kõik uue põlvkonna tehnilised uuendused ja pakkuda neid ka väiksema segmendi klientidele. Uuel Mazda 2-l on nüüd needsamad uhked omadused, mis on tavaliselt olnud ainult suurema ja kallima klassi autodel. Auto väiksusest hoolimata ei ole teil vaja teha järeleandmisi selle omadustes, võimsuses või varustuses.”

 

  • Uudismudel pakub klientidele tippklassist tuttavaid omadusi, stiili ja tehnikat.
  • Mazda toob koos Mazda2-ga turule väga ökonoomse 1,5-liitrise mootori SKYACTIV-D.
  • Uus Mazda2 sisaldab täielikku valikut SKYACTIV-tehnikat.
  • Saadaval nüüdisaegse Bluetooth™-süsteemiga MZD Connect ja seitsmetollise puuteekraaniga.

 

 

Uue väiksema pereautomudeli tootmine Jaapani turule on alanud Hofu tehases, mis asub Hiroshimast kagu pool. Uut mudelit konstrueerides seadsime kahtluse alla kõik tavapärased mõttemallid, sest tahtsime luua maailma parima kompaktse auto. Neljandas Mazda SKYACTIV-põlvkonna tootes kasutatakse suurematest mudelitest tuttavat tehnikat ja selle disain jätkab auhinnatud disainikeelt KODO – Soul of Motion.

 

 
Lisaks uuele puhtale diiselmootorile SKYACTIV-D 1.5 tuleb turule bensiinimootor SKYACTIV-G 1.5, mis on saadaval kahes võimsusvariandis. Tänu SKYACTIVi kere- ja põhjakonstruktsioonidele on auto väga kerge, kuid üliturvaline. Kerge ja tugev kerekonstruktsioon on suurepärase juhitavuse alus. Mazda on pidevalt järginud grammastrateegiat, mille abil püütakse autosid järjest kergemaks muuta. Tänu kergusele ja uutele mootoritele pakuvad kõik SKYACTIV-põlvkonna mudelid erakordset väikese kütusekulu ja suurepärase võimsuse kombinatsiooni.
Uue Mazda2 bensiinimootoriga variant on saadaval ka kuuekäigulise automaatkäigukastiga SKYACTI-Drive, mille eelised on sujuv paigaltvõtt ning täpsed ja kiired käiguvahetused. Selles käigukastis on ühendatud kolme erineva käigukastitüübi eelised: traditsioonilise automaadi sujuvus, kahe siduriga käigukasti (DCT) kiirus ja täpsus ning variaatorkasti (CVT) ökonoomsus.
 

MZD Connect: tavalisest mitmekesisem Bluetooth™-süsteem

 
Bluetooth-süsteem MZD Connect pakub omadusi, mida varem on nähtud ainult tippklassi sõidukitel. Selle süsteemi abil saate teha oma nutitelefonist auto osa ja seejärel jätta telefoni turvaliselt taskusse. Telefoni funktsioone saab kasutada häälkäsklustega, HMI Commanderiga või puuteekraani kaudu lihtsalt ja ohutult.

 

 

Peale selle pakub uus Mazda2 oma klassi parimat valikut ennetavaid ohutussüsteeme. i-ACTIVESENSE’i turvaseadmed märkavad auto ees, taga ja isegi kõrval toimuvat ning hoiatavat juhti võimalike ohuolukordade eest.
 

SKYACTIV-D 1.5

 
2014. aasta märtsis Genfi autonäitusel koos Mazda ideeautoga Hazumi tutvustatud mootoril SKYACTIV-D 1.5 on palju ühist auhindu võitnud suure vennaga, mudelitest Mazda CX-5, Mazda6 ja Mazda3 tuttava mootoriga SKYACTIV-D 2.2. Jõuallika SKYACTIV-D 1.5 väljatöötamisel taotleti kütuse ideaalset põlemist väga madala surveastme juures. Selle tulemusel on mootor pöördetundlik ja töötab tavalisest diiselmootorist suuremas pöörlemissageduse vahemikus. Mootor pakub dünaamilist võimsust tühikäigust punase jooneni.
 
Mootoriperekonna SKYACTIV uustulnuka uuendused on laiendatud homogeenne põlemisvahemik, senisest väiksem mehaaniline takistus ja uus isolatsioonitehnika, mis vähendab enamikule väikestele mootoritele iseloomulikku jahutusenergia kadu. Mootor on erakordselt ökonoomne ja puhas ning vastab heitenormile Euro 6 ilma kalli heitgaaside valikulise katalüütilise vähendamise süsteemita (SCR), nii et see ei vaja kütuselisandit AdBlue™.
 
Lisaks mootorile SKYACTIV-D 1.5 on täiesti uuel Mazda2-l täielik valik SKYACTIV-ajameid, näiteks väga tõhus kuuekäiguline automaatkäigukast SKYACTIV-Drive või manuaalkäigukast SKYACTIV-MT. See kasutab ka seiskamisautomaatikat i-stop ja pidurdusenergia salvestussüsteemi i-ELOOP, mis säästavad kütust. Mazda ootab, et uus puhas diiselmootoriga mudel saavutaks Jaapanis kõikide sisepõlemismootoriga autode hulgas parimad ökonoomsusnäitajad.* Loodetavasti saab SKYACTIV-D 1.5-st populaarne valik ka Euroopas.
Saabuv Mazda2 astub praeguste SKYACTIV-Mazdade jälgedes ning pakub hiilgavat ökonoomsust ja Mazdale iseloomulikku sõidumõnu.
 
*Jaapani nõudliku testitsükli JC08 järgi, hübriid- ja mikroautosid arvesse võtmata
 

SKYACTIV-D 1.5: mis on uut?

 
Eesrindlik põlemiskambri juhtimistehnika ja solenoidpihustid vähendavad jahutusenergia kadu.
Kõrg- ja madalsurveline heitgaaside ringlussevõtt, mis laiendab homogeenset põlemisvahemikku ning suurendab mootori ökonoomsust ja võimsust.
Jahutusvedeliku juhtventiilid ja jahutussärgi vahehülsid soodustavad kütuse põlemist ja vähendavad mehaanilist takistust.
Muutuva geomeetriaga turbokompressor, millel on tsirkulatsiooniandur, pakub rohkesti kompressioonisurvet mootori kogu pöörlemissageduse vahemikus.
Õhuvõtukompleksi sisseehitatud vahejahuti parandab kiirendust ja suurendab turbokompressori võimsust.
 

SKYACTIV-D 1.5 peamised tehnilised andmed (Mazda mõõtmistulemused) 

Mootori tüüp Neljasilindriline DOHC, 16-klapiline otsepritsediisel 
Töömaht 1497 cm³
Silindri läbimõõt× kolvikäik 76,0 mm × 82,5 mm
Surveaste 14,8 : 1
Suurim võimsus (neto) 77 kW / 105 hj / 4000 p/min
Suurim pöördemoment (neto) 250 Nm / 1500…2500 p/min

 

 

 

Arhiiv




Teeninduse broneerimiskeskus

Ernst Konno

Ernst Konno

Kliendihaldur

Aja broneerimiseks teeninduses klikkige siia
või helistage 663 0633

BMW ja Mini teenindusaja broneerimiseks klikkige siia
või helistage 659 3740