Inchcape Motors Estonia OÜ

Uudised

Ingeniumi mootor: uue Jaguar XE tipptasemel jõuallikas

10.11.2014

XE tagarattaid veab edasi uus Ingeniumi diiselmootor, mis teeb alumiiniumipõhisest mudelist kõige kütusesäästlikuma Jaguari, mis on kunagi loodud. Sõiduki CO2-heitkogus jääb alla 99 g/km.

 

  • Neljasilindriline Ingenium on kõige tõhusam Jaguari diiselmootor, mis on kunagi loodud.
  • Versioonid 163 hj / 380 Nm ja 180 hj / 430 Nm tagavad jõudluse, kütusesäästlikkuse ja rafineerituse vahel optimaalse tasakaalu.
  • Valikuline katalüütiline redutseerimine ning jahutatud ja madalsurve heitgaaside retsirkulatsioon vähendavad NOx-heitkoguseid ja tagavad vastavuse normile Euro 6.
  • Muudetava ajastusega väljalaskeklapp võimaldab katalüsaatori kiiret soojendamist ja kübemefiltri jõulist regeneratsiooni.

 

 

Ingeniumi seeriat toodetakse Ühendkuningriigis Lääne-Midlandsis asuvas uues mootorite tootmiskeskuses, mille ehitamine maksis 500 miljonit naela ja mille pindala on 100 000 m2. Mootorid tulevad paindlikelt tootmisliinidelt kiirusega kuni üks mootor iga 36 sekundi jooksul.

 

Puhtalt lehelt alustamine tähendas seda, et Jaguari jõuseadme insenerid said Ingeniumi mootorid teha võimalikult kergeks ja tõhusaks ning pakkuda klientidele ootuspärast segu võimsusest, pöördemomendist ja sujuvusest. Nende tipptasemel mootoritega on päriselu tingimustes tehtud katsetuste käigus läbitud rohkem kui kolm miljonit kilomeetrit.

 

„Ingeniumi uue põlvkonna diiselmootorid on täielikult kujundatud ja toodetud ettevõttes kohapeal. Igal võimalusel on kindlustatud, et mootorid on tehniliste saavutuste poolest esirinnas,” ütles Jaguari jõuseadmete peainsener Ron Lee.

 

Täielikult alumiiniumist valmistatud vähese hõõrdumisega mootorid on varustatud jäikade silindriplokkide ja kahe tasakaalustusvõlliga, mis tagab madala vibratsiooni. Üksikasjad, nagu karteripõhja akustiline kate, eraldatud kütusepihustid ja pritsepumba ajami ketiratta 0,5 mm ovaalsus muudavad Ingeniumi mootorid veelgi vaiksemaks.

Uus XE on saadaval kahe erineva 2,0-liitrise Ingeniumi diiselmootori versiooniga. Esimese nimivõimsus on 163 hj / 380 Nm, kütusekulu 3,8 liitrit 100 km kohta ja CO2-heitkogus 99 g/km, samas on kohaltvõtt ja kiirendus muljetavaldavad. Teise mootorivariandi (võimsus on 180 hj / 430 Nm) pöördemoment on oma klassis üks suurimaid.

 

Ingeniumi diiselmootorid vastavad Euro 6 standardile, mis tähendab, et need on võrdväärselt nii puhtad kui ka tõhusad. Muudetava ajastusega väljalaskeklapp lühendab katalüsaatori töötemperatuurini jõudmiseks vajaminevat aega ja täiustab diisli kübemefiltri (DPF) regeneratsiooni. Jahutatud ja madalsurve heitgaaside retsirkulatsiooni (EGR) süsteem langetab põlemiskambri temperatuure ja aeglustab lämmastikoksiidide moodustumist. Valikulise katalüütilise redutseerimise (SCR) tehnoloogia viib NOx-heitkogused väga madalale tasemele, mistõttu vastab uus XE kõige rangematele üleilmsetele normidele.

 

Ingeniumi diiselmootoritele lisanduvad turule toomisel võimsad ja tõhusad otsesissepritsega bensiinimootorid: turboülelaaduriga 2,0-liitrised neljasilindrilised ja võimsad ülelaaduriga 3,0-liitrised V6 bensiinimootorid.

 

 

 

Arhiiv




Teeninduse broneerimiskeskus

Ernst Konno

Ernst Konno

Kliendihaldur

Aja broneerimiseks teeninduses klikkige siia
või helistage 663 0633

BMW ja Mini teenindusaja broneerimiseks klikkige siia
või helistage 659 3740