Inchcape Motors Estonia OÜ

INCHCAPE MOTORS 24h AUTOABI TEENUSE TINGIMUSED

1. INCHCAPE 24h AUTOABI TELEFON
Autoabi telefon on + 372 603 0733
Teenus kehtib 1 aasta sõlmise päevast. Teenuse alguse ja lõpukuupäev on märgitud lepingu esilehel. Teenuse  piirkonnaks on Eesti, Baltimaad ja Euroopa.
 
2. TEENUSE KASUTAMISEL KÕNEKESKUSE POOLT ESITATAVAD KÜSIMUSED 
auto reg.nr.    
auto mark
juhi nimi
juhi telefoninumber
juhi täpne asukoht
probleemi lühikirjeldus
Kõne ajal kontrollitakse andmebaasist, kas kliendil on kehtiv Inchcape Motors 24H Autoabi leping.
 
3. AUTOABI  TEGUTSEMISE JUHEND 
Klient teeb kõne autoabi dispetšerile ning kliendilt saadud info kohaselt teeb dispetšer kindlaks probleemi täpse olemuse ja otsustab sündmuskohale minemise vajaduse. Kui puudub vajadus sündmuskohale minemiseks, antakse kliendile vajalikku informatsiooni (kuidas käituda liiklusõnnetuse sündmuskohal, mis paberid vaja täita, politsei kutsumise vajadus vms).
Sündmuskohale mineku korral antakse vajadusel telefoni teel esmast konsultatsiooni (ohukolmnurgaga tee  tähistamine, politsei kutsumine vms). Tehakse kindlaks iga probleemi kiiremaks lahendamiseks spetsiifilised küsimused (kas varuratas on olemas, mis kütusega auto sõidab, puksiiri ilmne vajadus jne).
 
4. KUI KLIENT ASUB VÄLJAPOOL EESTIT 
Mujal välisriigi toimunud juhtumi korral helistab klient numbrile +372 603 0733. Klient saab konsultatsiooni oma emakeeles. Reaalse abi vajaduse korral saadetakse sündmuskohale kohalik teenusepakkuja, kes osutab abi kohapeal (rehvivahetus, käivitusabi jms.) või pukseerib auto lähimasse volitatud esindusse. Kogu Euroopas on kliendi jaoks esmane abi tasuta.
 
5. AUTOABI SAABUMINE SÜNDMUSKOHALE 
Auto transpordi vajadusel saadetakse kohale puksiirauto.  Võtmete autosse jäämise või kaotamise korral tuuakse võimaluse korral sõiduki  tagavaravõtmed või leitakse mingi muu lahendus. Sündmuskohale jõudmise aeg Tallinnas, Tartus, Pärnus, Rakveres ja Paides on maksimaalselt 30 minutit alates kliendi kõnest. Ülejäänud kohtadesse jõudmisel lisandub sõiduaeg. Saaremaal ja Hiiumaal toimunud õnnetuse korral konsulteerime klienti telefoni teel ning probleemi lahendab kohalik koostööpartner (puksiir).
 
6. TEGEVUS SÜNDMUSKOHAL 
6.1 Juhul, kui on tegu kütuse lõppemisega, siis valatakse kliendi auto paaki kütus tasuta, et oleks võimalik sõita lähimasse tanklasse. Kui selgub, et auto ei käivitu tühja aku tõttu, siis käivitame sõiduki booster’i abil vastavalt  kasutusjuhendile ning vastava auto esinduse nõuetele. Kui sõidukit ei õnnestu booster’i abiga  käivitada, siis pukseeritakse sõiduk lähimasse esindusse, kus auto turvaliselt käima pannakse.
6.2 Kui autol on rehv tühi, siis vahetab autoabi teenindaja kohapeal katkise rehviga ratta varuratta  vastu välja. Kui varuratast ei ole, siis vastavalt vajadusele ja võimalusele minnakse 24h rehvitöökojas katkist rehvi remontima, tuuakse sealt asendusrehv või viiakse sõiduk sündmuskohalt puksiiriga remonditöökotta.
6.3 Kui auto on kraavis või kinni jäänud (lumme, liiva), siis vajadusel tellitakse puksiir, mis auto välja tõmbab. Kui auto     on sõidukõlbulik, siis puksiir lahkub ning klient saab hiljem esinduses sõiduki korda teha.
6.4 Kui on toimunud liiklusõnnetus ja tuleb vajadusel sündmuskohale appi autoabi. Aitame täita blanketi „Teade liiklusõnnetusest“ ja konsulteerime klienti edasistes toimingutes. Anname hinnangu, kas autoga võib edasi sõita või mitte. Kui autoga edasi sõita ei saa, siis pukseerime auto Inchcape Motors Estonia Läike tee esindusse või lähimasse volitatud esindusse. Sõiduki tehnilise rikke korral transporditakse sõiduk, mida Inchcape Motors Estonia OÜ ei esinda, vastava margi esindusse või kliendi poolt soovitud teenindusse
6.5 Ülejäänud probleemide korral (signalisatsioon ei tule maha, auto võtmed autos sees, teelt väljasõit või muude tehniliste rikete korral, mis takistavad edasisõitu) pukseeritakse sõiduk lähimasse esindusse.
 
7. TAGASISIDE KLIENDILE 
Peale auto pukseerimist lähimasse volitatud esindusse antakse kliendile teada auto täpne esinduse asukoht, kontaktnumber ning prognoos probleemi lahendamise aja kohta. Edasi vastutab probleemi lahendamise eest volitatud esindus, kellele edastatakse ka kliendi kontaktandmed.
 
8. TEENUSE PAKKUMISE ERISUSED
a) pukseerimine on tasuta ainult siis, kui tellitud teenuse puhul on helistatud numbrile 603 0733,
b) pukseerimine on tasuta üks kord ühe juhtumi kohta,
c) pukseerimine on tasuta kuni kolm korda konkreetse sõiduki kohta aastas,
d) tegemist ei ole kliendi- või Teenuse tellija poolse Teenuse pakkuja pahatahtliku ärakasutamisega (nt sõiduk vajas puksiiri juba enne 24h autobiteenuse soetamist ja aktiveerumist). Pahatahtliku ärakasutamise fakti tuvastab Teenuse pakkuja.
8.1. Lisakütuse toomine ja käivitusabi on kliendile tasuta, kui seda ei kasutata pahatahtlikult ära  (nt. lisakütuse toomine 3 korda järjest vms.). Pahatahtliku ärakasutamise fakti tuvastab Teenuse pakkuja.
Kõik Inchcape 24h autoabi osutatud teenused registreeritakse Teenuse osutaja juhtumite registris. Teenuse pakkujal on õigus keelduda abi osutamisest, kui klient on juba korra sama probleemiga autoabi teenust kasutanud, kuid pole probleemi autoteeninduses lahendanud. 
 
Teie Inchcape Motors Estonia 
 
Inchcape Motors Estonia OÜ Läike tee müügi- ja teeninduskeskus
Läike tee 38,  Peetri alevik, Rae vald 75312 Harjumaa
Broneerimiskeskus: 6630 633  
Info: 6630 600            
www.inchcape.ee



Teeninduse broneerimiskeskus

Ernst Konno

Ernst Konno

Kliendihaldur

Aja broneerimiseks teeninduses klikkige siia
või helistage 663 0633