Inchcape Motors Estonia OÜ

Inchcape Motors Estonia OÜ

Inchcape’i  160 aastat ajalugu

Inchape Motors on täna maailma suurim sõidukite jaemüügiga tegelev sõltumatu rahvusvaheline kontsern. Meie ettevõtte lugu algab noorest insenerist James Lyle Mackay, kes firma asutajana võttis endale tiitliks Strathnavei parun Inchcape.

 

Inchcape täna

Inchcape Motors on üks maailma suurimaid sõidukite jaemüügiga tegelev sõltumatu kontsern, tegutsedes 26 riigis ja esindades 32 tootemarki. Inchcape teenindab üle maailma sadu tuhandeid kliente ning iga kahe minuti järel müüakse mõnes maailma punktis üks sõiduk!

 

Mitmes riigis on ettevõttel õnnestunud saavutada keskne turupositsioon.

 

1. novembrist 2004. aastal alustas Inchcape oma tegevust Eestis olles osa rahvusvahelisest autokaubanduse- ja teenindusega tegelevast grupist Inchcape Plc. ning jätkates Eestis Mazdade müüki, hooldust, varuosade müüki ning kasutatud autode müüki. Mazda kaubamärk on Eestis esindatud alates 1993. aastast.

 

2005. aasta märtsis alustas Inchcape Motors Estonia OÜ Jaguar ja Land Rover sõidukite müügiga Eestis.

 

Inchcape Motors Estonia OÜ (IME) põhieesmärgiks on tugevdada Mazda, Jaguar ja Land Rover kaubamärkide positsiooni Eesti turul eelkõige läbi kvaliteetse klienditeeninduse.

 

2008. aasta detsembris avasime Läike teel, Rae vallas, Peetri külas uus esindussalongi Jaguari, Land Roveri ja Mazda müügiks ja teenindamiseks.

 

 

Inchcape Motors Estonia esindus on suurim Inchcape autosalong Baltikumis. Kinnistu pindala on 12 165 m2, mis on võimaldanud kinnistule planeerida 230 parkimiskohta. Keskuse uute autode müügisaaliks on 1152 m2 ning teisel korrusel asub kasutatud autode esitluspind 1179 m2ga. 


Autode hoolduse, kereremondi ja värvitöökoja seadmed on kõige moodsamad ning vastavad kõige kõrgematele tehnilistele ja keskkonna-sõbralikkuse standarditele. Hooldusesse kuulub 28 tõstukit, 2 silla reguleerimisstendi, 2 piduri- ja amorditestrit, 6 keretööde töökohta, 8 värvi- ja ettevalmistuskohta ning kaks ökonoomset ja kiiret otseleek-gaasipõletiga värvikambrit, millest üks on varustatud tõstukiga.


Arvestades klientide suuremaid ootusi, on autoteeninduses planeeritud lisaks käsipesu kohtadele suure läbilaske võimega loodust säästev automaatpesula, mis peseb kuni 12 autot tunnis. Kogu pesemiseks kuluv vesi taaskasutatakse, mille tulemusel väheneb vajaliku puhta vee kogus ligi kümme korda. Autot hooldusesse tuues on võimalik kasutada nn. aktiivset tööde vastuvõttu, kus on võimalik enne auto hooldusse võtmist see koos kliendiga siseruumis ja tõstukil üle vaadata. Esinduses asub 330 m2 suurune rehviladu klientide rehvide hoiustamiseks.

 

Uute autode müügiprotsessi täiustamiseks on meil kolm uute autode üleandmisruumi. Ja loomulikult tänapäevased ooteruumid klientidele, kus tunnevad end mugavalt igas vanuses külalised.

 

 


Inchcape pühendumus kliendile

Eristume konkurentidest oma stiili ja teenuste kvaliteediga, mis on meie klientidele kättesaadav kõikjal ja me pühendume oma kliendile iga päev ja igal ajal. 

 

Kuna klient on meie tegevuses alati kesksel kohal, siis korraldame regulaarselt kliendirahulolu uuringuid, mille kaudu saame operatiivset tagasisidet tehtud töö ja pakutava teenuse kohta. Head ideed ja ettepanekud viime ellu.

 

Seetõttu oleme sõnastanud oma visiooni:  „Saada kõige kliendikesksemaks sõidukite jaemüügi kontserniks kogu maailmas“.

 

Täname kõiki kliente, kes meiega koos on olnud ja naudivad meie poolt müüdud ja hooldatud autode omamist, oleme jätkuvalt Teiega! 

 



Teeninduse broneerimiskeskus

Ernst Konno

Ernst Konno

Kliendihaldur

Aja broneerimiseks teeninduses klikkige siia
või helistage 663 0633

BMW ja Mini teenindusaja broneerimiseks klikkige siia
või helistage 659 3740